گزارش مراسم افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع کشاورزی

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع کشاوری با حضور مدیران اقتصادی، کشاورزی و فعالان اقتصادی بخش کشاورزی روز چهارشنبه 30 آذرماه و پس از برگزاری مراسم افتتاحیه و روبان چینی آغاز به کار کرد.

گزارش مراسم افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع کشاورزی

احمدرضا طحانیان، مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: از تمام سازمان‌ها، نهادها، انجمن‌ها و کانون‌های تخصصی و افرادی که ما را در برپایی این نمایشگاه یاری کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.
مدیر عامل نمایشگاه اصفهان با توجه به سابقه برگزاری این رویداد بین‌المللی و تخصصی تاکید کرد: برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع کشاورزی حکایت سابقه درخشان این رویداد نمایشگاهی در اصفهان است. چرا که ما موفق شده‌ایم طی بیست و یک دوره فعالان بخش‌های مختلف صنعت مهم کشاورزی را زیر سقف نمایشگاه بین‌المللی اصفهان گردهم بیاوریم و افتخار می‌کنیم میزبان صنعت‌گران، صاحبان کسب و کار و تولید کنندگان این صنعت هستیم. در این نمایشگاه سعی شده با تعریف برنامه‌های جنبی و آموزشی زمینه ارتقاء کیفی این نمایشگاه را افزایش بدهیم تا بهره‌وری بیشتری را به همراه داشته باشیم.
مهرداد مرادمند، ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در این مراسم گفت: از دکتر طحانیان برای برگزاری این رویداد اقتصادی تشکر قدردانی می‌کنم، چرا که با همت زیادی به دنبال برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در استان اصفهان هستند. مرادمند با توجه به اهمیت امنیت غذایی افزودند: کشور ما به دلیل کاهش بارندگی و سایر مسائل وضعیت مطلوبی ندارد و جا دارد با سرعت و دقت بیشتری کارهای مربوط به کشاورزی و همچنین امنیت غذایی را انجام دهیم تا بهره‌وری بهتری از منابع آب داشته باشیم.
مرادمند با توجه به تجربه و دانش کشاورزان ایرانی افزود: کشاورزان ما فهیم و پیشرو هستند و امیدواریم بتوانیم با برداشتن موانع و افزایش بارش رحمت الهی افزایش بهره‌وری را با تکیه به دانش روز و تجربه داشته باشیم.

همچنین در این مراسم دکتر نقش، معاونت اقتصادی استانداری اصفهان به عنوان آخرین سخنران مراسم افتتاحیه گفتند: برگزاری چنین رویدادهای در استان و کشور می‌تواند در جهت توسعه اقتصادی بسبار با اهمیت باشد.

ایشان با توجه به جایگاه فعالیت‌های دانش محور تاکید کردند: گام برداشتن به سمت فعالیت‌های دانش بنیان و تکیه به دانش بسبار ضروری است، چرا که دنیای امروز براساس دانش و علم به پیش می‌رود و چنانچه بخواهیم در آینده حرفی برای گفتن در کشاورزی داشته باشیم ناچار هستیم به سمت استفاده از دانش و تجربه کارآمد برويم تا بهره‌وری بیشتری از منابع طبیعی داشته باشیم.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع کشاورزی تا سوم دی‌ماه میزبان عموم شهروندان، کارشناسان صنعت کشاورزی، کشاورزان و تمام فعالان اقتصادی واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن دست، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان خواهد بود.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر